Klassieke Massage ~ Energetische Voetmassage & de Chakra's

KLASSIEKE MASSAGE is een ontspanningsmassage en is een van de oudste massagevormen die wij kennen....

Klassieke massage van de rug, schouders, armen en handen, borst, hals en buik, bovenbeen en onderbeen (achterkant en/of voorkant naar behoefte)

Tijdens de Klassieke Massage wordt er gebruikt gemaakt van verschillende massagetechnieken.
Door gebruik te maken van de verschillende massage technieken tijdens de Klassieke Massage ontstaat er een reactie die tot herstel, evenwicht en vernieuwde energie kan leiden.

Een klacht wordt door mij niet bekeken als een puur lichamelijk verschijnsel.
Tijdens deze holistische benadering ga ik ervan uit dat alles met elkaar verbonden is.
Lichaam en geest kunnen niet los van elkaar gezien worden.

Deze massage is een ontspannende massage die de spieren stimuleert en activeert en de doorbloeding bevordert. Tijdens de Klassieke massage worden spieren, pezen, weefsel en huid met geurende olie gekneed en gestreken.

Door de werking op diep niveau is deze massage zeer geschikt voor fysieke ‘problemen’ zoals vastzittende spieren, hoofdpijn en pijn in de nek en de rug. Het effect is een sterkere doorbloeding, afvoer van afvalstoffen, een betere energiedoorstroming en meer rust in het hoofd. Vermoeidheid wordt tegengegaan en de energie keert terug.

Klassieke massage kan worden toegepast bij:
* pijn
* stress en burn-out klachten
* te hoge spierspanning
* storing in de lichaamsbeleving
* bestrijding van vermoeidheid en spanningen
* bestrijding van spiervermoeidheid, spierverhardingen, spierpijn en kramp
* bevordering van de bloedcirculatie

Daarnaast is het een ultiem moment van complete of lokale ontspanning!

ENERGETISCHE VOETMASSAGE & DE CHAKRA'S

Door de Energetische Voetmassage wordt je aandacht naar je voeten gebracht. Als je teveel in je hoofd zit, krijg je niet alleen hoofdpijn maar sta je ook minder stevig met beide benen op de grond.

Een Energetische Voetmassage geeft ontspanning, niet alleen in je voeten, maar in het hele lichaam. Het zorgt voor een goede doorbloeding en het stimuleert de energiestromen in het lichaam.

Een Energetische Voetmassage geeft je rust en laat je stilstaan ​​bij jezelf. Je hebt vast wel eens gehoord van de term “aarden” als het gaat om tot rust komen. Het aanpakken van disbalans van lichaam en geest is waar een Energetische Voetmassage voor bedoeld is.